74 Besucher, 35 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
jennylein*
mango, olles gute zu Deinem Purzeletog.
Bleib so lustig.
31.12.2011 - 12:10:21  
toniii
i wünsch enk für jedn tog in johr a poor schiene worte .
31.12.2011 - 12:02:51  
evii
:=) Für Mangoooooooo ahaaaaaaaaa
Alles Gute zu deinem Geburtstag , viel Glück.....( in der Liebe und beim Watten a logisch), Gesundheit und das du immer so lieb und lustig bleibst dass wünsch ich dir vom ganzen Herzen!!! L.g.eviiiiiiiii

P.s. wünsch in olle an guatn Rutsch und a guats nuis Johr 2012!!!
31.12.2011 - 11:58:13  
sammi1
wünsch olln a nuis gsunds johr, a schiane party heint und guetn rutsch. bsunders ins pustertol ausi=)
31.12.2011 - 09:57:14  
der DR.
Lasst uns froh ins Neue schauen,
dass es stets nur Gutes bringt!
Lasst uns blind darauf vertrauen,
dass uns alles wohl gelingt,
was wir planen, was wir hoffen.
Hold steh uns die Zukunft offen.
somit wünsche ich den Ideatoren, Lukas und Stefan, der gesamten Wattgemeinschaft einen guten Rutsch ins Neue Jahr, Gesundheit und Erfolg, und dass weniger sticheleien vorkommen,
der DR.
31.12.2011 - 09:50:04  
Ludwig
gutan gsundn rutsch 2012 ☼♪♪☺♥
31.12.2011 - 09:34:58  
Traudi 2
Ob fern oder nah, ich wünsche euch allen, alles Guate im neuen Jahr! Eure Traudi 2
31.12.2011 - 07:22:14  
Tiefin
I winsch in ollen Watter und Watterinnen an guitn Rutsch ins johr 2012! Hoff mir hobm a weiterhin a Hetz ban Watten.
31.12.2011 - 00:57:23  
Hengst
Olls guate nu zu dein geburtstog *lieb hab * =) und an guatn rutsch in olle morgn ...hdvl ♥ =(
30.12.2011 - 23:54:16  
alle 3 Antworten anzeigen
*lieb hab* =)
@Hengst: danke hengst, lieb va dir! Wünschdo an guatn rutsch ins neue johr, va herzn alles gute und vieleicht mochsches sem mit do negstn a bissl bessa.... wia man so schian sog... man schätzt olm erst des wos man kop hot, bolmans nima hot.. und sem ischs leider zu spät....=( Lg an deina mama
31.12.2011 - 14:14:56  
peter42
liebe e i schreib net viel lei koane Ongst. Wünsch dir für morgn an guaten Rutsch und nocher a glückliches neues johr, dass fost olle Wünsche in Erfüllung gian und vor ollem viel Gesundheit und Zufriedenheit, des wünsch i dir und dass mir no oft ratschn. Feier lei fest und tonz ins neue Johr eini, bis bold weil so fahlt holt wos ♥
30.12.2011 - 22:15:36  
e45
@peter42: Hallo Peter, danke fir die Glückwünsche, i winsch dir a viel Glück, Gesundheit und dass olle deine Wünsche im nuien Johr in Erfüllung gian... frei mi bold wieder mit dir zu ratschn...
lg E. ☼ ♪ ♥
01.01.2012 - 12:31:35  
1 2239