Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
*Kiwi*
Olles olles guate zum 2. jubiläum Stefan , Lukas usw.
Des mocht es Superrrrrrrrrrrrr
Des mocht es Superrrrrrrrrrrrr
evii
HAPPY BIRTHDAY !!! ☺
Olls olls guate enk 2a und weiterhin viel Erfolg wünsch i enk !
Frohe Weihnachten an olle Wattfreunde ! ☺
Olls olls guate enk 2a und weiterhin viel Erfolg wünsch i enk !
Frohe Weihnachten an olle Wattfreunde ! ☺
fridoline*
olls olls guite enk 2 zun jubiläum, des isch und bleib a suporseite; danke enk für olls, frohe weihnochtn und an guitn rutsch
Miri xD
2 johr....2 menschen...dr 22. dezember :D
perfekt xD
danke schöön fir der seit...isch tollig wenn man nit woas wos tian oder uanfoch lei wattn will obr nit 3 leit findet :D
supper gm8 :DDDD
perfekt xD
danke schöön fir der seit...isch tollig wenn man nit woas wos tian oder uanfoch lei wattn will obr nit 3 leit findet :D
supper gm8 :DDDD
alpina
danke enk 2 fir die super seite.u.ols gute nu.wünsch enk u.enkrer fam.schöhne weihnachten.u.wenn i die seite nit hätt wear i weihnochtn gonz allein aber sicher werd i hier a por zn spieln hobn.da wirds nit so einsam.dk.lg
22. Türchen
.....mit DEINER Liebe
kannst
- DU -
die Dunkelheit erhellen....
….mag ein Nichts sein
bedeutungslos und klein...
dennoch
so stark und viel
denn…..
es leuchtet doch
DEIN HERZ
ganz hell....
......und
- DU !!! -
bist sooooo kostbar.......
trage
DEIN LICHT
hinaus in die Dunkelheit....
.....gib einfach nur
DEINE LIEBE!!
Was anderes zählt nicht
........„nur“......
DEINE ♥
kannst
- DU -
die Dunkelheit erhellen....
….mag ein Nichts sein
bedeutungslos und klein...
dennoch
so stark und viel
denn…..
es leuchtet doch
DEIN HERZ
ganz hell....
......und
- DU !!! -
bist sooooo kostbar.......
trage
DEIN LICHT
hinaus in die Dunkelheit....
.....gib einfach nur
DEINE LIEBE!!
Was anderes zählt nicht
........„nur“......
DEINE ♥
kinig1
hoila jungs, i donk enk herzlich für enkra seite!!! supo gimocht, isch a beariger zeitvertreib für mi giwöschtn. Grieße ausm ahrntol!
zottl
bravo jungs und danke für olls, hobs in viele leit a freid gmocht u an super zeitvertreib. frohe weihnochtn und an guatn rutsch. mochts weitr so!! danke
hexl2
hallo lukas und stefan☺zu enkern jubiläum olls liebe,gute,spass,viel glück,und weitr viel erfolg..bedonk mi herzlich fir olls, es seits mega brave jungs.wünsch enk mit euren familien frohe weihnachtn und a glückliches neues jahr.mit glg hexl2 DANKE
