112 Besucher, 76 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
Hons 69
Gratuliere zu der nuin Seit. Gfollt mr
30.10.2011 - 13:01:05  
fridoline*
supor dasses die zeit gfundn hobs, wiedor wos nuis zu mochn, oanfoch fantastisch. A groases kompliment und danke für olls.
30.10.2011 - 12:38:16  
dream
Kompliment dilara
30.10.2011 - 12:22:52  
dilara*
@dream:
danke :-))))))))
30.10.2011 - 13:36:53  
rosy
ein grosses Dankeschön an stefan und lukas, ihr bemüht euch immer wieder, die wattseite zu verbessern..
30.10.2011 - 10:56:18  
liee
hoii liabr schotz♥:=)) Winsch dir a schian gt morgn und an gonz an schian Suntig. Du bisch in die Gedankn olm bei mir - vermiss di fescht. Vl lesn odr hearmer ins heint irgendwonn tat mi frein. Ciaooo♥:=))und denk an mi.
30.10.2011 - 09:19:30  
bess
30.10.2011 - 19:21:46  
Heaven
aufpassn bei jacki..wenn sies net mocht steig sie oanfoch vorn ende aus.....net die feine ort....
30.10.2011 - 09:05:21  
Admin | watten.org
Liebe Wattfreunde,

nach wochenlanger Arbeit und ausführlichen Tests, haben wir heute die neue Version von watten.org online gestellt! Neben umfangreichen Optimierungen gibt es auch einige Neuigkeiten. Mehr dazu in den News auf watten.org (auch hier im Gästebuch auf der rechten Seite zu finden!).

Viel Spaß weiterhin,
Stefan und Lukas
30.10.2011 - 06:31:52  
alle 5 Antworten anzeigen
pongo
bin vollstens zufrieden mit enk, besser gangs nit...dankeschoen@Admin | watten.org:
31.10.2011 - 07:34:21  
Süd.Wattverein
Servus an alle Watter
30.10.2011 - 04:19:01  
Miri xD
wattn isch cooL...sel muas man bo ins do uuuanfoch kennen. weil i kenn viiiel zu viele leit de nit wattn kennen...wos traurig isch... :'(
aaalso wattet olle weiter uund lerntses enkre kinder und spater enkre enkelkinder ;D uuund nr nu enkre urenkelkinder xD (Y)
29.10.2011 - 23:11:23  
gewaltig
es isch onfoch gewaltig mit liebe leit zi kortn schönen abend an alle meine wattfreunde gruß gerd
29.10.2011 - 22:37:12  
1 2239