109 Besucher, 75 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
künli
Hallo Stefan und Lukas. Super schnell geaht des Spiele iatz! Isch unglaublich wia ihr spitze seids! Und wir derfn ins no gratis unterholten! Vielen vielen Donk!
30.10.2011 - 21:48:43  
pongo
do schliass i mi un...grandios@künli:
31.10.2011 - 07:30:04  
Mopsi
suuuuper gimocht danke
30.10.2011 - 19:38:16  
brig
jo suuuuper wido epas neuis vielen dank fir enkon einsotz
30.10.2011 - 18:50:40  
luppi
wer von enk coputerprofis isch imstond in an computertrottl zu erklärn wie man den exp.9 downloadn tuat,wenn do ollweil ausserkimmt dass i die geeigneten updates zuerscht oberloadn muass. danke im voraus!!!!!!
30.10.2011 - 18:33:31  
XD_forever:)=
watten isch oanfoch volle great!!!: :):):)
30.10.2011 - 18:24:39  
*Kiwi*
gratuliere Stefan und Lukas für der nuien Seite
des werd ollerweil besser ,
30.10.2011 - 17:54:35  
norri2
i hoff es isch olls in Ordnung anni5 bitte schreib mir wenns a problem gib moch mir sorgn bitte beruhig mi.
30.10.2011 - 17:34:32  
alex228
@norri2: i konn lei mit dir spieln bitte loss mi sel, danke.
30.10.2011 - 18:28:44  
p42
bin lei do im Wohzimmer und denk wos du iats woll tuasch. I hoff du hosch an schianen Sunntig verbrocht. Olles Liebe bis bold♥ Muass dir an guatn Typ gebn du woasch schun gel.
30.10.2011 - 15:40:26  
e45
hallo, jo danke heint wor jo a super Wetter... winsch dir an schian Obend, und bin schun gsponnt af dein Tip..... bis bold ♥♥♥
30.10.2011 - 18:37:50  
Wuschel ♥
SUPER, Stefan und Lukas, olleweil besser werds.
A mega Dankeschön, für dr Zeit wos es für ins do investierts !
Lg renate
30.10.2011 - 13:54:20  
alle 2 Antworten anzeigen
Miri xD
@Wuschel ♥: des isch toLL soo...echt volle geniial...also mir passts so viiiel besser ;D
so mocht wattn glei nu mea spas (Y)
lei nu a froog: kn man iaz eigentlich ah bo fb poustn wenn man verlourn ht??
30.10.2011 - 15:18:49  
Hons 69
Gratuliere zu der nuin Seit. Gfollt mr
30.10.2011 - 13:01:05  
1 2239