113 Besucher, 65 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
pink lady <3
es isch schun prutal wia sich ihre oft aufregn kinnen..... orme leit....
04.11.2011 - 21:11:40  
käsesahne
achtung, dr valtl haut gearn oh wennr sig er vrliart!!
04.11.2011 - 15:28:16  
gewaltig
se tin schun mehr leit danke decht fir die warnung
04.11.2011 - 17:28:50  
majo46♂
Das Lachen ist wie ein
Scheibenwischer - es erlaubt einem
voranzukommen, auch wenn es
den Regen nicht aufhalten kann
(Jean Cocteau)

Darum liebe Kartenfreunde auch beim Watten, ob gewinnen oder verlieren immer frohen Mutes sein !!
04.11.2011 - 13:38:12  
mitch
sou eatz muass i lei a amoll a poor zeilen innischreibm.Und zwor honni lei moll sogn gwelt dass do sou feine Leit sein mit de wos man kortn konn und a a ratscherle mochn.I glab nit dass i Namen nennen muass weil i glab de wissen schun wen i muan.Und a Kompliment enk vom Watten.org es mocht des super.Danke
04.11.2011 - 12:05:28  
hilly
kinder brauchn a guetenocht geschichte.i es gästebuch vorn schlofn gean,danke und weiter so
03.11.2011 - 23:24:47  
234
wisst es wirklich net wia lächerlich des olls isch do!!!! weiter so, unterholt mi köstlich und wunder mi, wia primitiv man sein konn!!!!
03.11.2011 - 22:49:40  
peter42
iats wissn mir mindestens wer sich do als p42 ausgib der beschränkte vom winde verweht. Wer hotn gsog du sollsch lesn du Ormleichter. Schreib dein Senf irgendwo onders hin und loss ins in Ruhe, weil mir welln sicher nix von so an Woldmensch wia du bisch, lös deine Probleme onders net in dem du deinen Frust auf ins auslosch. Und mir lossn ins sicher net von dir vorschreibn wo mir des wos mir ins zu sogn hobn schreibn du kloaner Diktator. Und gib di nimmer als p42 aus der du net bisch ok. Schian tog in olle und e45 olle viele hobn wos gschriebn lei du net i wort no ok.
03.11.2011 - 18:22:29  
alle 2 Antworten anzeigen
e 44
@e45: .......i muas lochn ..... lochn .....und noumol lochn ..... ober wenn i nochdenk bisch a gemeins weibile .....sou grausom kennen lei weiber sein !!
03.11.2011 - 18:46:24  
apollo
Ho capito che hai capito che ho capito...........................................
03.11.2011 - 18:09:01  
käsesahne
hey! froge an hexl2 und berni64 dei es preiswattn organisiern: mit welche regln wertn gspielt? bis 18, blind mit guatn? weli trumpf odr schell?
danke!!
käsesahne
03.11.2011 - 16:40:25  
toniii
wattn isch toll ,und am hetzigschtn isch a poor fanatn mit blöd tien ärgern hahaha mohlzeit in olle
03.11.2011 - 12:18:50  
1 2239