Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
Miri xD
kennt jemand nu nit di wattgeschichte??
i derzeil si gern numol und numol uuuuuuund numoL... =)))
i derzeil si gern numol und numol uuuuuuund numoL... =)))
na ehrlich
na bitte erika... die vermisst wirklich niamend... bisch sehr suspekt oft in deine (chatt) aussogen... kanntmen gern verzichten
hollo @@
hallo stefan und lukas des hobes supper gemocht den chatt lei für registrierte zu öffnen , supper , danke enk .
ares w
mi ergert am meistn, dass sie sich nit getrauen,in richtign nick einzugebn.Feiglinge,meistens seins dia wos sich gemein benehmen.L.g und a schiane woche
ullifex
i glab iz reichts do longsom,in stefan und in lukas die schuld zu gebm für de kindereien wos so monche do betreibm ,de hom schlicht und oanfoch zuviel freizeit und welln unbedingt do einen keil zwischen monche spieler treibm ,vielleicht isches eifersucht odo anfoch longeweile , in so monche fahlt die frische luft ,solln sich wiedo amol in windo durchn kopf blosn lossn
