22 Besucher, 8 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
snoopyne
wünsch olln frohe weihnachten...bsunders denen dei mir a sms gschickt hobm....hon sou viele u dank enk olln af den weg......danke u vieeeellllleeee BUSSIIIIIII........... :-) Aaa dem lukas u stefan u danke fir enkre super wattseite,durch dei i sooou viele nette leitlan kennen gelernt hon...... DANKE::
24.12.2011 - 20:30:27  
I bins do Luis!
@snoopyne: danke snoopyne dir a va gonzn herzn !!!
25.12.2011 - 16:00:17  
Lisi
Hallo Kessi und Hengst,
i wünsch enk frohe und besinnliche weihnochten und a poor ruhige, gemiatliche tog. i hoff, mir treffen ins amol wieder ba an spiel.
olle übrigen watter inkl. stefan und lukas frohe weihnochten!
Lisi
24.12.2011 - 19:02:18  
Hengst
@Lisi: danke Lisi diar a ...Lg
25.12.2011 - 20:43:24  
LUISA HONS
hallo winsch olle frohe weinachtn
24.12.2011 - 18:45:24  
Tiefin
Wünsch in ollen a frohes Wehnachtsfest und dassmo no oft mitsommen kortn und lochn
1
24.12.2011 - 18:14:59  
alle 3 Antworten anzeigen
Königin
@Tiefin: Dir und deindo familie a liaba tiefin ;-))
25.12.2011 - 21:07:24  
nikita3
hallo jean
wünsch dir FROHE WEIHNACHTEN
24.12.2011 - 18:09:32  
annalou

♥ an dich..♥
♥ an meine Freunde..♥
♥..an alle Watter des Wattens.org..♥
♥..wünsche ich ein schönes Weihnachten..♥
♥..mit sehr viel Liebe,Gesundheit und a bissl Glick..♥
♥und danke an♥
♥Stefan-Lukas♥
♥für di schöne♥
♥ Gelegenheit♥
♥eure.annalou♥
24.12.2011 - 17:54:50  
alle 2 Antworten anzeigen
I bins do Luis!
@annalou: hoi annalou! i nimm in 5te punkt her : mit sehr viel Liebe,Gesundheit,und viel Glück winsch i dir va Herzen!!!!! Danke!!!!!!
25.12.2011 - 16:08:22  
sandi 03
Strahlend, wie ein schöner Traum,
steht vor uns der Weihnachtsbaum.
Seht nur, wie sich goldenes Licht
auf der zarten Kugeln bricht.
"Frohe Weihnacht" klingt es leise
und ein Stern geht auf die Reise.
Leuchtet hell vom Himmelszelt -
hinunter auf die ganze Welt.

Frohe Weihnachten in olle ♥
24.12.2011 - 17:21:22  
joggele
@sandi 03:
schians Gedichtl sandi, obr.....
des wor jo a russ. Raketn wos do verglüht isch vor 2 toog, net?
===))))))
net beas gmoant..=)))
26.12.2011 - 13:25:45  
heidi*
i wünsch in olle a frohes weihnochtsfest und a fleisigs christkindl
24.12.2011 - 17:20:22  
Flyer
Frohe Weihnachten wünsche ich allen Watterfreunden
24.12.2011 - 17:01:46  
simmi
Wünsch in ollen frohe Weihnachten
24.12.2011 - 16:17:30  
1 2239