16 Besucher, 0 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
Wuschel ♥
hoi Tiefin olls olls guete zum Geburtstog !!!!!!!!!!
09.03.2012 - 22:59:34  
erich1
hallo Tiefin ols guets a fa mier
09.03.2012 - 22:54:09  
du woasches
liebe ra.. schod, dass du so entscheidesch ohne zu redn, hon gedenkt als erwochsene Leit konn man über olles redn, ober onscheinend net, wollt lei monchmol mit dir spieln und a bissl ratschn, vl sogsch mir do mindestens obs dir guat gehat, i jedenfolls wünsch dir olles guate und vl spieln mir decht wiederamol, tat mi freidn, schians Wochenende.
09.03.2012 - 22:52:44  
Andreas35
i bin zwor net do große Watter, obo hoffe dass i des mit der Seite endlich lernen tui.

LG. Andreas
09.03.2012 - 21:46:13  
alpina
a vo mir ols guate zum Geburtstag Tiefin:-) u gesund bleibm.lg.
09.03.2012 - 21:36:08  
hofa
wünsch do olles guite und gsund bleibm
09.03.2012 - 17:25:15  
busenfreund
tiefin i wünsch dir a olles liebe und guate zu deinem geburtstag
09.03.2012 - 17:23:45  
emmj
hallo tiefin
olles olles guete zum geburtstag
09.03.2012 - 16:36:43  
vallerie♥
hallo tiefin,☼☼☼
olles, olles guate zum purzeltog, und losses dir heint net verdrießen,du muasch jo no die torte genießen......

einen stern der deinen namen trägt......♫.....♫♫♪♪
09.03.2012 - 15:53:46  
dream
hallo Tiefin....
zu deinem Wiegenfeste wünsch i dir es Ollerbeste!!!
09.03.2012 - 15:19:55  
1 2239