11 Besucher, 0 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
findus1
hoi, heint nommitog bin i net do weil i inglodn bin, ober am obend sem bin i wiedr do. baba bussi
11.03.2012 - 11:36:28  
findus1
hoi mit dir ischs unfoch super und fein spielen. Danke bussi
10.03.2012 - 23:20:47  
findus2
@findus1: danke für des schiane kompliment,konns lei zruckgebm baba ♥
11.03.2012 - 00:03:21  
Maja
vom Luftikuss für cry
Ein offenes Herz wie das deine lässt auf den Sonnenstrahlen kleine Perlen der Freude wachsen und das Leben lacht Dir wieder.
10.03.2012 - 22:07:34  
ischs meglich..
seits es sumers, gibs des....wer sich wenn wo und mit wem wia weit ausi lehnt isch jeder selber verontwortlich.....seits olle volljährig mecht man muanen....ober na jo, die WATTSEIT isch die schuld....zun lochn sog i do lei mea....
10.03.2012 - 21:33:38  
so isch es
TELENOVEL TEIL 3

FÜR MACHNE ISCH DES LONGWEILIG ABER ANDERE SEIN TRAURIG. KAUM ISCH DER PARTNER AUS DEM HAUS UND SCHON ISCH DER ANDERE IM FACEBOOK FLIRTEN. WIE LANG NO????=?
10.03.2012 - 16:53:59  
alle 15 Antworten anzeigen
mendy
@Luftikuss: Danke lieber Luftikuss vielleicht müßte man so was wagen, ein neuer Weg mein Weg ;-)))!!!
baba lieber Luftikuss
12.03.2012 - 13:41:08  
Roni
Hallo joena ,i suach di schun seit geschto , du hosch mitn roni gekortet und ols giwung .
A mi
10.03.2012 - 12:59:00  
alle 2 Antworten anzeigen
joena
@Roni: Hallo Roni:)an schian obnd, gern spiel i wieder a mol mit dir, du worsch wirklich a super partner!!
11.03.2012 - 23:24:45  
du woasches
ja.. mir geats olleweil net guat wünsch dir a olls guate vl spieln mir amol wieder wünsch dir a a schians wochenende
10.03.2012 - 11:27:58  
du woasches
@du woasches: es tuat mir so load, dass es dir net guat gehat, danke für deine Ontwort hon mir schun Sorgn gemocht, ob woll net wos passiert isch. Nimm dir olle Zeit de du brauchsch, i heb dir die Daumen. Danke für die schiane Zeit und loss mi bei Gelegenheit wissen wias der O.. und der M... gehat. Du brauchsch iats net onworten es passt schun so, auf bold baba♥
10.03.2012 - 12:57:28  
Amnesia
sehr sehr gute Seite...inspirierte mich zu einigen Twitterbeiträgen.. followt @AmnesiaInsidia, schreibe manchmal auch über das schöne Südtirol :)
10.03.2012 - 09:52:58  
Tiefin
Hoi mechtmi ba olle bedonkn de wos mi do im Gästebuch gratuliert hobm dank danke hotmi volle gfreit .
10.03.2012 - 09:50:37  
Miri xD
hoi touta...(ida) xD
ooolls guuate zun geburtstog :DD
10.03.2012 - 07:03:42  
ida
@Miri xD: ^^ danke :-))
10.03.2012 - 19:04:17  
1 2239