13 Besucher, 0 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
Tiefin
Hoi miri alles gute winsch i dir und viel Gsundheit!Viel Freude no do ban Wattn und hoff af a netts Spielele wiedo amol!
13.03.2012 - 21:21:01  
fcb
Miri olls Guate,mochmar an Handl?Du lernschmar klettern und i diar wattn ;o))
13.03.2012 - 20:39:14  
elfi S
miri von mir no olls gute zu geburtstog bleib so nett wie du bisch baba
13.03.2012 - 20:03:05  
alpina
hoi miri a vo mir ols guate zum Geburtstag.
13.03.2012 - 19:40:59  
salome
Alles Gute und einen feinen Geburtstagabend liebe miri
13.03.2012 - 19:38:28  
micha
hoi mirilein,wünsch Dir olls guete zum geburtstag. tue mir jo nie mear wettn :-)))
13.03.2012 - 19:17:46  
sila*
hallo miri, a von mir olles olles Liebe und Gute zum Geburtstog..:-))
13.03.2012 - 18:52:59  
ritti
Hoi miri. Ich wünsch Dir a olles olles guate zum Geburtstog :-))
13.03.2012 - 17:17:13  
lara7
miri i wünsch dir olls guite zum geburtstag=)
13.03.2012 - 16:13:11  
miri
@lara7: danke lara:-)
13.03.2012 - 21:19:59  
hmmmmmmm
hahahhaha soviel hat kätzchen nicht geschrieben. A bis Z hihihi
13.03.2012 - 13:51:29  
1 2239