Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
Tiefin
Hoi miri alles gute winsch i dir und viel Gsundheit!Viel Freude no do ban Wattn und hoff af a netts Spielele wiedo amol!
fcb
Miri olls Guate,mochmar an Handl?Du lernschmar klettern und i diar wattn ;o))
elfi S
miri von mir no olls gute zu geburtstog bleib so nett wie du bisch baba
micha
hoi mirilein,wünsch Dir olls guete zum geburtstag. tue mir jo nie mear wettn :-)))
