Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
hausmoaster
brauchtes nit aupackn do, i find jo a dass de seite super isch, ober wenn sie schreibm, man soll imen do unregungen und vourschläre gebm, nor tui sel a!
black 18
hoi ba mir isch volle oft der chattraum in unfong wenn man eichn geat nite, isch sel mormal oder isch des lei ba mir???
schneggi
hallo enk olla!=) also i gib do in michl voll recht, wail des isch lama a witz.. des ishc a mega bärigs spiel dou!! sat decht zi firedn!! des isch lamma bärig, i mecht a mega kompliment in stefan peer und in lukas weiss aussprechn, des isch lama gewaltig!!
Tobias
hoi, mecht sogn wenn i a zwoar spiel tua klick i a kort oun nor geat sie it ini sondern lai sou aui stefan od. lukas knsch bitte des richtn
flecky
es kommt immer "bereits ein spieler am spiel beteiligt" auch zwei oder auch drei spieler fehlen. warum??????
Blinky
@ michl: danke fir dein eintrog, du sprichsch mir aus der seele! @ stefan + lukas: bravo und nur weiter so.....mir würdigen eichre orbeit sehr!
michl
na michl es bisch net direkt du ungsprochen, obr in ollgemeinen, moan, des isch lei weil du grod der leschte bischg gweden mit a froge, ober do sein schun ondere de mechten dass vll a foto a no fo die spieler inni kemmenten. Zu wundern wars nicht. ob di madlen net sein odr net, oder olt sein odr jung, nor moan i taten viele in 2er chatt nimmer inni gian, wenn foto a no drin waretn, jo bisch du narrisch.
