19 Besucher, 1 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
weli
hoi michl, wor jo lei a Vorschlog,wegn Schienere, wenns nit geht, isch a kuen Problem. Hon jo schun gsog, dass des a suuuuuper Seite isch und i olle Tog drin bin. Vielleicht war der Lukas + Stefan a froh af Verbesserungsvorschläge. Nicht für unguet! In olle nou schiene tolle Spiele!!!!
03.07.2010 - 22:51:00  
titta
bravo michl endlich amol oner der wos des sog wosn viele sicher denkn.lukas und stefan lai weiter so und lot enk net drausbringen.
03.07.2010 - 21:37:51  
michl
Liebe spieler + Gästebuchschreiber! wos welltsn eigentlich novon Lukas + Stefan, dass sie in die stammspieler, + sell sein lei genua, in olle a goldene uhr zu weihnochten schenken! Der oane mecht a rangliste, der ondere mecht unsogn no a mol schianere tian, der oane mecht in spieler aussi kicken, wenn er zu longsom ,jo meine guetan leit, seids decht oanmol zufrieden dass de 2 buabn überhaup a so an unterholtsomes traditionsspiel innigstellt hobn, + net ollm lei forderungen hobn, kannt man des oder kannt mans oane, wenns schun des gonze wellts nor miasst wia bisher in gosthaus gian spielen wias enk firkimmp. I hon des probeblem longe schun a mol ungian welln, ober jetz plotzt nor schun bold der krogen, weil der Lukas + der Stefan schun noicht sogn, nor muasses in der galimg an onderer tian, + i moan ired do fir viele, de der gleichen mopanung sein wia i. so jetz loss ienk wieder in ruhe spieln.
03.07.2010 - 20:26:04  
hausmeister
Ba ins gibs a di regl, dass ba weli lab nit forbe ogebm wearn muas, oder dass a "nichts" ungsog wearn konn. vllt ischs meglich sou epas einzubaun...
01.07.2010 - 18:30:24  
weli
hoi super Seite, bin foscht olle Tog drin. Wars möglich, dass man a nochn Onsogn noumol Schienere frogn kannt? Weiter so! Danke Lukas und Stefan
01.07.2010 - 13:44:32  
Gonzo
Wars möglich, mol a "Kick-Funktion" einzubauen, damit man Spieler, dei long inaktiv sein, ausn spiel aussi schmeissn konn?
01.07.2010 - 12:33:59  
lillibe
Hallo Stefan und Lukas Könnte man nicht einmal im Monat einen Wattertreff veranstalten.Das erste mal in einem Lokal und wenn es den Spielern gefällt, vielleicht auch in den großen Tälern ausschwärmen. Finde eure Seite einfach supper. Liebe Grüße Lillibe
01.07.2010 - 11:13:50  
elfi
möcht lei frogn drum i kuan spiel fertig mochn konn mi hots jedmoll ause danke schunst isches so supper grüss von elfi
01.07.2010 - 00:17:32  
Muinele
I hett a gearn so a Spielerlischte, dass i sieg, wia guat i bin in Vergleich zi di ondren :)
30.06.2010 - 21:39:02  
hansi
super mocht weiter asou vieleicht kant man a an labbieter mochen
30.06.2010 - 18:39:50  
1 2239