Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
4 in vorraus
liebe admins, kannt man bitschian ban nächsten updadte "4 in Vorraus", egal wie der punktestond im spiel isch, einbauen?
isch glabe a "normale" wattregel...
isch glabe a "normale" wattregel...
silverlover
Hoi Jolina
Honn dei woch spatschicht und kon lei ob 9 aff nobat kemmen.
bussi
Honn dei woch spatschicht und kon lei ob 9 aff nobat kemmen.
bussi
jara22
i moecht nur mal wissen wie das Passwort!! heisst ,wenn da steht das Spiel ist privat.Danke u.gute Nacht J.
@oanfoch i
Möcht dir lei nou sogn i binn a FRAU ! Du schreibsch do eppas zomm , ohne zu überlegn , ober hauptsoch amol die wichtig mochn! Hasch dir iatz nit denkt......
Lei kuan Ongscht sie kimmp wieder !!
Leaale mir freidn ins schun ☺ ☺
Lei kuan Ongscht sie kimmp wieder !!
Leaale mir freidn ins schun ☺ ☺
na bitte
na jetzt tats donn! a bissl beistrichsetzen und sonstiges zu kennen war schun net letz!! wenn olle so schreiben taten... und des hot nichts mit dem zu tian, dass man sich viel zeit nimmt. des nennt man eher gebildet sein und glab mors, wenn man mol die deutsche "schreibweise" beherrscht, donn muas man nimor nochdenken und "soviel zeit damit verbringen" ;-)
@witzig<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
einfoch 3mol richtig durchschnaufn,isch ds fir di a problem?dein soche;-)fir viele ondra net,jemand wos sich so viel zeit nimmt zu schreiben,isch a zu derbormen.oh dr neid a wilde soche.
