Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
@ markus T
naaaaaa i hat vorschlogn die Kreditkort hahaaaaa sell war woll luschtiger !!
Markus T.
Vorschlag:
Man könnte ja die Steuernummer beim Registrieren benutzen! Dann ist es aus mit dem leidigen Doppelleben und aufwändige Gerichtsverfahren können verhindert werden!
Man könnte ja die Steuernummer beim Registrieren benutzen! Dann ist es aus mit dem leidigen Doppelleben und aufwändige Gerichtsverfahren können verhindert werden!
anita58
hon lei no welt sogn nemms enk a beispiel von die kinder die sem spieln noch 5 min a wieder mitanond so
anita58
man sog ollm wenn kinder streitn kinder brauchn kuan richter wos seit nocher es dasses unwälte braucht und tiatz moll olle schoffn wenn olls regs enk auf sogor wenn jemand a schiane zeichnung oder zu geburtog gratoliert . kennst jo bald a enk privat sochn a in der dolomitn tian mocher wissn viel mehr viel isch uner der enk an gut rot dass enk wieder olle vertrog i hon a gutn rot fein sein und beinonder bleib und a netts watterle mochm mit a bissl spass und gute laune tschüss und tiatz schoffn will nicht mehr hern mir sein derwochse leit
@Puh & Co
Muss sooooo lochn mit enk (Ihnen)dass mir die Tränen kemmen. Ah jo, und Bauchwea krieg i a no...
p.s. Lukas und Stefan wie wärs denn mit an Anwalt onstelln do ? ;-))))
p.s. Lukas und Stefan wie wärs denn mit an Anwalt onstelln do ? ;-))))
@gurudev
Alles hat im leben seinen Sinn.. Für die uan früher, für die anderen später....
gurudev
...alles was uns widerfährt, beinhaltet das potenzial uns zu vertiefen... :-)
@oanfach i
Woasch wos i dir rotn tat oanfach i gea amol in an 2er Tischl inni Z.B.scharfe Sie do?, oder feuchte Sie do ?sem sigsch nocher wias Ob geat!!!und woses hoast mit Menschen spielen ! NA, na sem regt sich kuaner auf, de Tischlan seimer jo schun gwohnt. Ober über der Leaa schun konnsch herfohrn, wos die jo gor NIX ungeat. Suach dir a ondere Beschäftigung. OB do nit a pissl Fruscht und Neid dahintersteckt?? Die uane oder ondere hat holt a gearn ihren Humor kopp....... ober die leaa gibts lei uanmol und i frei mi schun , wenn sie wieder wattn tuat und i hoff iatz , dass de Soch beendet isch!
nit bös gmuant
schamen kennen sich do sehr viele,nit lai die lea,lai sein die uanen soffl raffiniert,und tiens nit do im gästebuch preisgebm,und wern vor allem an den pranger gestellt,de 2 werns hoffentlich alluane ausdrmochn, und wos do no mit freuden gmocht werd, isch tratschn,wundern
und über leit her ziechn,ietz isches amol die lea und der daidai und bald isch jemand anders dran,genau wie es vorher schun ondere gebm hot,i tat sogn,des thema schliessmer ietzt ab und wortn mit spannung auf das nägste..:-))) isch nit bös gmuant,ober bold olles zum lachn do
und über leit her ziechn,ietz isches amol die lea und der daidai und bald isch jemand anders dran,genau wie es vorher schun ondere gebm hot,i tat sogn,des thema schliessmer ietzt ab und wortn mit spannung auf das nägste..:-))) isch nit bös gmuant,ober bold olles zum lachn do
linda1
Na i find is Gästebuach toll !!!! schau fost olle Tog einer und konn lei lochn und de gonzn Leit wos tatn de olle ohne Gästebuch wenn sie nit streitn stenkern beleidign verdächtign und schimpfn kanntn .Wenns jemand stört soll er oanfoch nit lesn . Isch lei guat das olle online sein sonst gabs jo an echtn Krieg mit Fäuste und Prügl , Des tat nou fahln. I spiel viel- ober i konn über kuan Mitspieler ein schlechtes Wort sogn.Sein olle super super nett.Man sogt " wia man im Wold einischreit so kimp is Echo zrug "
