34 Besucher, 15 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
oanfoch i
jetzt tuats donn schun ingaling! die lea isch jetzt die liabe nette? wenn es olle mol gonz stork nochdenken tats, donn wisst es, dass sie enk olle unglogen hot ;-)
konn mi zb. lei erinnern, vor an johr hot sie sich no volle hort getun a mailadresse zu mochen! ausrede: ihr pc bricht olm zom, sobold sie oane mocht!! hahahaha!!! lei komischerweise, sobold donn do auf watten die anmeldungen gstartet sein, hot sies gschoffen oane zu mochen ;-) und wias ausschaug, sogor 3! brav lea :-) und des mitn olter isch eher traurig!! dass sich a 54jährige als 23jährige ausgibt und in an liaben kerl wia in daidai zum beispiel hoffnungen mocht isch echt die höhe!! schamen soll sie sich!! sie hot mit die leit gspielt!!! und mit menschen spielt man net!! menschen sein zu wichtig!!!
denkts amol über sell noch...
04.09.2011 - 22:04:15  
aika
A RUAH AMOL.... i konn Dir lei recht geben. Weg mitn Gästebuch, es isch vielfoch zum Streiten do, als wia wenn net genua während dem Watten gstritten wuret....und außerdem werden Leit wegen schwindeln oft lei beschuldigt, weil die Gegner net verlieren kennen!!!!!!
04.09.2011 - 17:15:47  
wuzi
Hallo Dr.- wor lauter a nettes spielele hon i vergessen mi bei dir zu bedonken- also danke dir für die hilfe bei der bildeinstellung :-)
04.09.2011 - 16:02:29  
a ruah amol
i tat es gästebuch überhaupt aweck. nochr isch a ruah. isch lai do zu streitn
04.09.2011 - 15:56:52  
krieger
watten muas men ohne schwindeln weil im kriag konn men a net schwindeln, wenns zem tuasch zohlsch mitn lebn drauf und i glab wenn sell beim watten a dor foll war waren einige long schun gstorben( ungeklärte todesursache)
04.09.2011 - 15:06:18  
pedro
jo wenn mer schun von schwindlen redn... PUH und TOBEY kearn a drzua... wenns nit sogor di selbe person isch...
04.09.2011 - 06:19:20  
*Babs*
:-))) ahahahahaha simo. der wor guet ! I glab Aspirin isch a hochaktuell gröd wegn den Heilignschein ...
03.09.2011 - 22:14:25  
simo
hoi hoi viele mit a heiligenschein do,muss jo wahnsinnig druckn.
03.09.2011 - 22:00:48  
basel
es war soo schien zu spieln, ober sein sein immerwieder welche die schwindln und des isch traurig... skype isch hochaktuell!!!, gell kropfnradl und hachiko!!!
03.09.2011 - 21:52:34  
anita58
madai lotz de 2 moll a ruh de wern des schun selber ausmochn.des muni geht ins olle nit un des isch privatsach..isch meine meinug
03.09.2011 - 18:55:30  
1 2239