39 Besucher, 13 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
lussi2
nannele hon die net gikennt ,ober des wos i olls gilesn hob ,geht unter die haut , gute reise mir kemmen noch, baba nannele

lussi2
16.12.2011 - 08:46:33 2
laauurrraaa :D
@lussi2: wos ischn mit ihr passiert?
I vostea net gnz genaz, wos...i hoff nix schlimmes?!
16.12.2011 - 16:06:02  
archill
Wer hat am Samstag abend Zeit und Lust zu unserem Stomtischwatten um fünf Uhr im Gasthaus Edelweis auf der Töll.. ?????
15.12.2011 - 19:49:09  
Lady 206
Nannele i hon di zwor et gikennt obo viel va dir kert.... i winschdo a guite reise,mochs guit u holt fir olle watta schu an groaßn tisch bereit...irgndwon kemo olle noch.... ba ba nannele...R.I.P.....
15.12.2011 - 13:43:17 2
15. Türchen
...und gäbe es nicht sie
Deine zarte HAND....

ich fühlte mich verloren......

…selbst der Sonne
ich könnte ihr nicht vertrauen....

und ….
ich würde fürchten
dass sie fällt.....
und mit ihr
alle Sterne des Firmaments
in die „grenzenlosen" Tiefen
des Universums..........

„nur“
DEINE HAND
ist es......

die hält.....
15.12.2011 - 11:39:37  
fridoline*
@15. Türchen: i finds toll dass du olm so liebe sprüchlen für ins hosch, danke dir und i wer sichor weitorhin olle toge lesn, wos du schreibsch =)
15.12.2011 - 17:36:53  
deny
hi
14.12.2011 - 23:32:31  
peter42
ok i soll nimmer schreibn hosch gsog und des isches leschte mol ok, möcht dir lei no a schianes Weihnachtsfest wünschen und dir sogn es wor a wunderschiane Zeit olles Liebe.
14.12.2011 - 22:44:16  
alle 3 Antworten anzeigen
pongo
@peter42: schod peter42
16.12.2011 - 09:06:11  
titta
Gute Menschen gleichen Sternen,
sie leuchten noch lange nach ihrem Erlöschen.

Danke nannele i wer insere hetziger Stunden ,
olm in Errinnerung hobn.
Ciao mir sechn ins irgendwo, irgendwann:((((
14.12.2011 - 18:41:36 1
Miri xD
bis iaz hts jedn mittwoch gschniebm... [leschtn mittwoch und haint]
des ht wos zu bedeutn...weil dr 12.12.12 isch ah a mittwoch...sem wert sicher wos passiern...gooooooooonz sicher..
des isch gruselhoft...eindeutig
obr kekslen kn man jo decht nu essn :D
14.12.2011 - 17:38:21  
alle 2 Antworten anzeigen
pongo
@aha aha: ormes du...
16.12.2011 - 09:07:09  
elfi S
soley OLLES OLLES GUTE WÜNSCH ICH DIR KONN LEI SOGN BRAVO BRAVO ES FREID MIR SO SEHR FÜR DI
14.12.2011 - 11:26:29  
Soley
Vielen vielenn dank liebe elfi S. das isch besonders liab von dir .lg Soley
14.12.2011 - 17:27:25  
ares w
inser lukas isch im dezember geborn. wann???? olls guate zum geburtstog
14.12.2011 - 11:23:58  
Stefan P. | watten.org
@ares w: am 27. ;-)
14.12.2011 - 12:25:19  
1 2239