80 Besucher, 22 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
plouderer
Hoi Leitler i wolltemol nochfrogen wias enk sou geat
in der fir ins olle schwierigen Zeit.

Folls jemand epes braucht,
be mir megs enk holt met melden weil i hon ze tian genuag.

Und ehrlich gsog isch mir meine Zeit zu kostbor,
als wia mir do fe drei holbstorke auf di eier gian ze lossn.

Also schians watten enk nou und ofetzn nicht geat.
11.11.2020 - 21:20:08  
potzer
E.H. olles guate zum geburtstog :)
11.11.2020 - 11:04:27  
nicogina
De schwindeln decht alle da herinnen
08.11.2020 - 19:54:50 3
alle 3 Antworten anzeigen
Hans88
@nicogina: a schins wattn enkern un monn betrieb
09.11.2020 - 18:40:56  
Hans88
A schins wattn in ollen
07.11.2020 - 08:16:00 2
alle 2 Antworten anzeigen
Hans88
@Bayo: a schins wattn enkern un monn betrieb
09.11.2020 - 18:40:44  
gabsl
Do sig man amol wer wos im Hirn hot und wer nit.
Auf a normale frog so depperte antworten geben.
Geats enk eigentlich no?
05.11.2020 - 19:35:31 4
alle 5 Antworten anzeigen
pongo
@19>FLOTTER<65: des kannt der Trump gsogg hobn
09.11.2020 - 05:49:12 5
Kinig2
Achtung, Sonni4 steigt vorn Verlieren aus!
06.11.2020 - 16:38:25 1
Ötzi II
@Kinig2: hosch Ongst, das a besserer Spieler insteig?
06.11.2020 - 17:01:41 1
Friede
i winsch der Janina olls Guate, fair Spiel soll sie ober a!
06.11.2020 - 08:41:49 1
jodler
bitte,eine frage?was muß ich tun damit beim watten Chat die smailys wieder aufscheinen
04.11.2020 - 13:25:33  
alle 7 Antworten anzeigen
Hans88
@19>FLOTTER<65: i wünsch dir oliven peter a schins wattn
05.11.2020 - 13:42:11  
Hans88
A schins wattn in ollen hon kun passenden spruch dazu
04.11.2020 - 11:29:32  
Sonia66
Des Gedichl isch net von mir, hot mi ober so berührt, dass i es oanfoch weitergeben gwellt hon.

Seltsam san de Zeitn wordn,
ois hat a bisserl sein Wert verlorn.
ganz vorsichtig geht jeda mitn andren um,
staater is olls wordn, und manches fast stumm.
i vermiss des Lochn des oanfach so kimmt,
i vermiss den Tag wo ma aufsteht und ols stimmt,
i vermiss des Lochn im Gsicht va di Leut,
ols is so staad wordn, so vorsichtig heid.
i vermiss de Worte de selbstverständlich warn,
de Zeitn wo ma einfach sein zu Freunde gfahrn,
wosd ned überlegt hast, derf i des no,
wo ned so viel a Problem war, wia fang i des o.
i vermiss de Umarmung, de oanfach so kimmt,
eban der einfach in Arm die nimmt,
a Trost vo Herzn den ma a zoagt,
und ned überlegt und nach de Folgn fragt.
i vermiss de Unbekümmertheit,
und de unbeschwerte Freundlichkeit,
den blödn Spruch derf ma nimma mochn
man traut sich ja scho fast nimmer lochn.
Was is denn los auf der Welt,
bin i denn der oanzige dem des fehlt?
Doch a freundlichs Wort oda a liabs Lochn
des kannt man doch trotzdem so leicht mochn.
i wünsch euch de Kraft trotz allem glücklich zu sein,
und dass ma ned verlernen uns über Kloanigkeiten zum frein.
i schick euch a Lächln und mi dads freidn,
Tiats a bisserl glücklich sein.
a schiener Gedanke a liebes Wort,
und de traurigen Gedanken schick ma fort.
Fühlts euch alle fest in Arm gnumma

❤❤❤❤❤❤
01.11.2020 - 12:04:26 14
alle 5 Antworten anzeigen
spazl♥
@Sonia66: Sonia sehr schian und passend zur momentanen Situation :)
03.11.2020 - 23:04:48 2
1 2239