Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
plouderer
Hoi Leitler i wolltemol nochfrogen wias enk sou geat
in der fir ins olle schwierigen Zeit.
Folls jemand epes braucht,
be mir megs enk holt met melden weil i hon ze tian genuag.
Und ehrlich gsog isch mir meine Zeit zu kostbor,
als wia mir do fe drei holbstorke auf di eier gian ze lossn.
Also schians watten enk nou und ofetzn nicht geat.
in der fir ins olle schwierigen Zeit.
Folls jemand epes braucht,
be mir megs enk holt met melden weil i hon ze tian genuag.
Und ehrlich gsog isch mir meine Zeit zu kostbor,
als wia mir do fe drei holbstorke auf di eier gian ze lossn.
Also schians watten enk nou und ofetzn nicht geat.
gabsl
Do sig man amol wer wos im Hirn hot und wer nit.
Auf a normale frog so depperte antworten geben.
Geats enk eigentlich no?
Auf a normale frog so depperte antworten geben.
Geats enk eigentlich no?
05.11.2020 - 19:35:31
4
jodler
bitte,eine frage?was muß ich tun damit beim watten Chat die smailys wieder aufscheinen
Sonia66
Des Gedichl isch net von mir, hot mi ober so berührt, dass i es oanfoch weitergeben gwellt hon.
Seltsam san de Zeitn wordn,
ois hat a bisserl sein Wert verlorn.
ganz vorsichtig geht jeda mitn andren um,
staater is olls wordn, und manches fast stumm.
i vermiss des Lochn des oanfach so kimmt,
i vermiss den Tag wo ma aufsteht und ols stimmt,
i vermiss des Lochn im Gsicht va di Leut,
ols is so staad wordn, so vorsichtig heid.
i vermiss de Worte de selbstverständlich warn,
de Zeitn wo ma einfach sein zu Freunde gfahrn,
wosd ned überlegt hast, derf i des no,
wo ned so viel a Problem war, wia fang i des o.
i vermiss de Umarmung, de oanfach so kimmt,
eban der einfach in Arm die nimmt,
a Trost vo Herzn den ma a zoagt,
und ned überlegt und nach de Folgn fragt.
i vermiss de Unbekümmertheit,
und de unbeschwerte Freundlichkeit,
den blödn Spruch derf ma nimma mochn
man traut sich ja scho fast nimmer lochn.
Was is denn los auf der Welt,
bin i denn der oanzige dem des fehlt?
Doch a freundlichs Wort oda a liabs Lochn
des kannt man doch trotzdem so leicht mochn.
i wünsch euch de Kraft trotz allem glücklich zu sein,
und dass ma ned verlernen uns über Kloanigkeiten zum frein.
i schick euch a Lächln und mi dads freidn,
Tiats a bisserl glücklich sein.
a schiener Gedanke a liebes Wort,
und de traurigen Gedanken schick ma fort.
Fühlts euch alle fest in Arm gnumma
❤❤❤❤❤❤
Seltsam san de Zeitn wordn,
ois hat a bisserl sein Wert verlorn.
ganz vorsichtig geht jeda mitn andren um,
staater is olls wordn, und manches fast stumm.
i vermiss des Lochn des oanfach so kimmt,
i vermiss den Tag wo ma aufsteht und ols stimmt,
i vermiss des Lochn im Gsicht va di Leut,
ols is so staad wordn, so vorsichtig heid.
i vermiss de Worte de selbstverständlich warn,
de Zeitn wo ma einfach sein zu Freunde gfahrn,
wosd ned überlegt hast, derf i des no,
wo ned so viel a Problem war, wia fang i des o.
i vermiss de Umarmung, de oanfach so kimmt,
eban der einfach in Arm die nimmt,
a Trost vo Herzn den ma a zoagt,
und ned überlegt und nach de Folgn fragt.
i vermiss de Unbekümmertheit,
und de unbeschwerte Freundlichkeit,
den blödn Spruch derf ma nimma mochn
man traut sich ja scho fast nimmer lochn.
Was is denn los auf der Welt,
bin i denn der oanzige dem des fehlt?
Doch a freundlichs Wort oda a liabs Lochn
des kannt man doch trotzdem so leicht mochn.
i wünsch euch de Kraft trotz allem glücklich zu sein,
und dass ma ned verlernen uns über Kloanigkeiten zum frein.
i schick euch a Lächln und mi dads freidn,
Tiats a bisserl glücklich sein.
a schiener Gedanke a liebes Wort,
und de traurigen Gedanken schick ma fort.
Fühlts euch alle fest in Arm gnumma
❤❤❤❤❤❤
01.11.2020 - 12:04:26
14
