53 Besucher, 28 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
Hans88
Mein knecht haut a olm oh ban zwoer watter gstrichn gstrichn wenner sig er verliert weil der wos verliert mus olm die gonzn kih strieglen der sieger heb in schwof
20.11.2020 - 16:05:09  
plouderer
@Hans88: denn geat holt de gagger wia in die meischten wenn se auf klo miasen
20.11.2020 - 20:10:09  
gabsl
Viele Leute hören nur die Hälfte
verstehen ein viertel
und erzählen das dopplete
15.11.2020 - 13:11:26 4
alle 8 Antworten anzeigen
19>FLOTTER<65
@plouderer: bin gonz deinr meinung, hosch vollkommen recht, olm wenn iber di selbr schreibsch!!
20.11.2020 - 09:19:37  
anni for ever
hallo crissy1102, schod, daß mir inz nimmer so oft treffn. i spiel noch wie vor sehr gen mit dir. bis hoffendlich bold
19.11.2020 - 21:10:59 1
anni for ever
hallo crissyhhh
19.11.2020 - 21:06:55 1
fridoline*
adler 1,berg1,zwerg1 usw. isch etz also gollo unterwegs!!!!!!!!!
17.11.2020 - 14:27:03 1
alle 3 Antworten anzeigen
fridoline*
@Ötzi II: sell isch a problem jo...i hon nen aus mein spiel ausngwählt wegn dor beleidigungen und zun glück meine mitspieler-innen ihm a....
19.11.2020 - 14:04:07 1
spatz
Watten orgl. Team. warum steht bei mir dauernt du wurdest aus dem Spiel ausgeschlossen,obwohl ich gar nicht drinn war.
18.11.2020 - 20:29:15  
anni for ever
hallo plouderer,sog nit du hosch..........i wünsch enk olle olz guate und paßts bitte auf enk auf
17.11.2020 - 00:37:11 1
Chrissy1102
@anni for ever: hallo anni
17.11.2020 - 11:45:55  
plouderer
Leitler leitler i glab i hons

i hons wirklich

i hons ohne witz

i scherz net

woas lei nimmer wos
13.11.2020 - 18:45:43 1
alle 2 Antworten anzeigen
joschi
@plouderer: du hoschse lei net olle hinteranoder gell
14.11.2020 - 19:20:19  
Hans88
Die Schell Ass isch besser braucht kun Schloss
14.11.2020 - 06:57:55  
Schell Königin
Warum hobn de olle a Schloss obn
08.11.2020 - 00:18:20  
alle 18 Antworten anzeigen
Schell Königin
@regen: wenn i de ausblend , bleib niamand mehr übrig :-))
13.11.2020 - 22:19:26  
1 2239