60 Besucher, 28 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
peter42
bin bis iats vorn Computer gsessn und hon in die leere gstarrt. Woass amol net wos sogn liebe e bin amol lei laar, i hoff du verzeihsch mir baba und guate nocht. So konns net enden weil sel war schod. ♥
10.12.2011 - 23:22:58  
alle 4 Antworten anzeigen
peter42
@e45: dir a an wunderschienen tog und olles Liebe♥
12.12.2011 - 11:31:41  
erika
,(¯`?´¯)
.`•.¸.•´(¯`?´¯)
******.`•.¸.•´(¯`?´¯)
************.`•.¸.•
10.12.2011 - 20:32:35  
Opa
An da team---- do hobs echt saublöde kort drinn mea sog i nit
10.12.2011 - 19:53:54  
pongo
@Opa: geaht's dir guat?...
11.12.2011 - 09:28:45  
♥bärele♥
Curti - 30.07.09, 16:11 Hallo …?
,(¯`?´¯)
.`•.¸.•´(¯`?´¯)
******.`•.¸.•´(¯`?´¯)
************.`•.¸.•
Mal schnell rein rennen,
liebe Grüße da lassen und
ganz schnell
wieder weg...! .
10.12.2011 - 19:07:55  
alle 3 Antworten anzeigen
copy--right
@♥bärele♥: schun bled wenn man ban kopieren nettamol schofft die duftmarken vom vor-kopierer zu entfernen ;-)
10.12.2011 - 20:14:22  
rolandf
super seite!
10.12.2011 - 18:47:38  
Miri xD
es tolle an dr weihnochtszeit sein di kekslen... :DD
es nit tolle an dr weihnochtszeit isch das man di kekslen selber mochn muas...-.-
10.12.2011 - 18:40:47  
mimmile
@Miri xD: wie recht du hosch :-)))
10.12.2011 - 21:28:42  
katze
wirklich schien und sinnvoll
de gedanken, DANKE! Türchen
10.12.2011 - 16:39:08  
10. Türchen
...in den Tiefen
meiner Einsamkeit
begegnete ich Dir
- meinem ICH -

….im glitzernden Spiegelsaal
meiner unsortierten
Gedanken und Gefühle

…...entdeckte ich
- MICH -

….jeden Tag
neu...
10.12.2011 - 16:01:19  
Clementine
@10. Türchen: Haint hosch ins long wortn glossn mit deinem Gedanken! Schien des zu lesn!
10.12.2011 - 16:12:31  
joschi
muass lei lochn hahahahaha
10.12.2011 - 15:07:00  
erika
naja....... der bongo hot a Problem....

ein zweiertisch kann jeder aufmochn.... redn spieln.. oder a schweigen :-))
10.12.2011 - 14:35:24  
Luftikuss
@erika: Wos tueschn du mit die Leit?? Erika??? ;)))
11.12.2011 - 01:42:28  
1 2239