Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
peter42
bin bis iats vorn Computer gsessn und hon in die leere gstarrt. Woass amol net wos sogn liebe e bin amol lei laar, i hoff du verzeihsch mir baba und guate nocht. So konns net enden weil sel war schod. ♥
♥bärele♥
Curti - 30.07.09, 16:11 Hallo …?
,(¯`?´¯)
.`•.¸.•´(¯`?´¯)
******.`•.¸.•´(¯`?´¯)
************.`•.¸.•
Mal schnell rein rennen,
liebe Grüße da lassen und
ganz schnell
wieder weg...! .
,(¯`?´¯)
.`•.¸.•´(¯`?´¯)
******.`•.¸.•´(¯`?´¯)
************.`•.¸.•
Mal schnell rein rennen,
liebe Grüße da lassen und
ganz schnell
wieder weg...! .
Miri xD
es tolle an dr weihnochtszeit sein di kekslen... :DD
es nit tolle an dr weihnochtszeit isch das man di kekslen selber mochn muas...-.-
es nit tolle an dr weihnochtszeit isch das man di kekslen selber mochn muas...-.-
10. Türchen
...in den Tiefen
meiner Einsamkeit
begegnete ich Dir
- meinem ICH -
….im glitzernden Spiegelsaal
meiner unsortierten
Gedanken und Gefühle
…...entdeckte ich
- MICH -
….jeden Tag
neu...
meiner Einsamkeit
begegnete ich Dir
- meinem ICH -
….im glitzernden Spiegelsaal
meiner unsortierten
Gedanken und Gefühle
…...entdeckte ich
- MICH -
….jeden Tag
neu...
erika
naja....... der bongo hot a Problem....
ein zweiertisch kann jeder aufmochn.... redn spieln.. oder a schweigen :-))
ein zweiertisch kann jeder aufmochn.... redn spieln.. oder a schweigen :-))
