Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
Burli67
hallo stefan u,lukas kann man das machen das ein profilfoto aufscheint bei den namen wenn das machbar ist
gruss burli 67
gruss burli 67
15.06.2021 - 04:50:44
1
Oliven Peter
Ich wùnsche ollen hier Anwesenden nicht nur heisse Sommer und Urlaubstage,sondern auch heisse Wattage!!! Wir Watten auch durch den Sommer,toi toi!
Myria
Sumsi1 und Simi1978 wieso seids glafn vorn letzten Spiel, seids jo vorn gwesn
01Mira
Hallo Lukas und Stefan..wia kon des sein......Bin Mitglied 01 Mira und heint wor "oana" oder ""ono ban Korten mit O1Mira ....und so homse mi ollm beschimpft und ogewählt ,gemoant i war do wattentobi......af jeden Foll bin i die 0 " Null" Mira...
Oliven Peter
Es wàre wichtig, dass es zur Pflicht gmocht werd,dass sich olle registriern mùssn. Watter de so manondplòdeln verderben den Brei! Das Wattn sollte seinen guten Ruf bewahren und ob mit solche,de ondere Interessn hobm wia wattn! Bitte die leitenden Persònlichkeiten darum,ob man da nicht was àndern kònnte?.Damit wàre dieses ewige Problem ein mal aus dem Weg geràumt! Danke!
13.06.2021 - 18:41:34
6
Fastfinger
@Lisa Maria: Sell wissmer schun lang....mi wundert, dass überhaupt no jemand mit ihm spielt.
12.06.2021 - 19:33:30
4
anna26
griastenk, a bitte, a froge an in stefan und lukas: isch a oldbekonntes leidiges thema do: schun seid johre gibs do de frau odr den monn, fir de/den NET REGISTRIERTN, fun in der fria bis spat die nocht sein oanzigs hobby isch, spiele durch druckn der aufgebntaste zu unterbindn! iaz isches so, dass untertogs klorerweise viel wianiger spielr/innen wia afnocht do sein. oft sein nit genua registrierte spielr do und wenn man spieln will, muass man holt a spiel fir olle offen autian! und do kimb iaz is problem, steig sofort de/der spielr/in ein und gib lei auf! ohwähln hilft a nix, steig mit an ondren numen in der gleichn sekund ein! des geat in gonzn tog so weitr. iz die bitte/froge: i woass es weld de aufgebntaste nit entfernen, ok....ober um a bissl gegn zi steiern...wars nit meglich dass man, wenn man a spiel autuat, in die einstellungen die möglichkeit schoffn kant, wia schun ba viel ondre sochn, dass man die aufgebntaste vorsieht oder ebn a nete. sollat sel a net gewollt sein, wars grod meglich dass lei de wos uhnsogn die aufgebntaste sichtbor hobn, nocher warn schun glei amol 50% wianiger störmeglichkeitn. ( weil gonz honi in sinn und zweck fun der aufgebntaste nit verstondn...a por sekundn zeiterspornis?!) i sprich iaz do fir gor einige nicht reg. spielr und a reg. spielr! i hoff dass sich epas mochn lost, schian gruass.
11.06.2021 - 03:08:42
6
alle 3 Antworten anzeigen
ritti
@anna26: gonz deiner Meinung donn heart des augebn au, denn es sein wirklich viele de des tian.
12.06.2021 - 10:25:02
1
