Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
Wattentobi
So wia ma eine schreit so kimds zruck alois . Bist ja seiba schuid gib a rua mit deim schmarrn und getue dann mur ma ned ausfallend wern. I los ma des nur ned gfoin vo so leid wia dir wo de andern ohne grund schlecht machan meng und hetzerein verbreiten doan .
20.07.2021 - 18:31:58
2
Wattentobi
Barca alois und co.die die leute aufhetzen mit ihren hassparolen die leute verfolgen gehören gesperrt und zur rechenschaft gezogen.
20.07.2021 - 18:27:21
1
Wattentobi
@Barca Alois: solang so leid wia du moi des ewige stänkern hetzn aufhern
20.07.2021 - 16:33:10
1
alle 2 Antworten anzeigen
Wattentobi
@Ötzi II: mehr ois weiswurshct kennt du ned weilst ned ausn haus gehst du stoffl. do segt ma das du a preiss bist und de ned auskenntst in da weihd . aber wemma wia du immer vorn pc hockt koa wunder
18.07.2021 - 19:32:37
2
Wattentobi
do fritz 2020 steigt aus und beschimpft immer und frech is er no dazua !!!! bitte sperrn und an ötzi glei mit
18.07.2021 - 19:30:30
1
Oliven Peter
Kannt man net ein neues Wattspiel erfinden,des onderscht ist wie bisher? Es sollte Wattn sein und doch nicht;ja aber dann doch wieder gleich wie bisher! Aber vielleicht kannts a ein wenig Mau Mau sein ha ha ha. I muass lei mehr lochn!!!!!!!!Ja wissmer bold nimmer wass wir wollen! Endzeitcharakter!!!!!! Seimer froh,dass mer gsund sein und schàtzn es mehr als wie zuvor!
Cristiante
Hallo Firefox i mecht mi bei dir nomol entschulden, dasi ausgestiegen bin.... Es wor nit meine obsicht hel zu tian. I woas nit worum i auf spiel verlassen gongen bin, obwohli eigentlich lei hat gewellt augben. Bin don nomol zruck ins spiel und hat es enk gewellt schenken. Ober es words don leider schun weck. I woas nimer genau wer dein Partner wor, honmer lei dein Nomen drmerkt. Entschuldig mi a beim hemen. I hoff du lesch des und mir kennen amol zusommen uans spueln. Danke und schian tog
18.07.2021 - 12:31:26
2
