Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
@wunderschön
natürlich wurden sie gefunden.was dachtest du denn?wenn es doch so schön und sympatisch war.und noch was,der sommer wird länger als gedacht,denn es ist viel eis geschmolzen.
Muinele
Hoi Leit! Kennt es a Nochrichtnsischtem inbaun fiar di Community? Dass man isch z.B. an Watta ausmochn konn. Do im Geschtebuach weards schnell unibosichtlich. Danke!
*Babs*
Olls olls Guite a va mir Löwin und danke vi olls :-)... Tut guit sellcha Leit wie di kenn zi learn, wos öft mit wienig dorichtn, jemand in Tog zi rettn ... Winsch do viel schpass heint :-)) ... Und trink vi mi oans mit ... :-)
fridoline*
olls olls guite nochträglich löwin,bleib gsund und viel glück und auf no goooooooooonz viele nette spiele mit dir
Nunele
.. jo hoi löwin.. olls,olls guate z.G. und weiter so brav bleiben :-) heint derfsch derfir a bissl länger ausbleiben ggg
Löwin
:-))))) na Gretie bisch du a liebes :-)) danke dir !!!! des wersch mir fost miassn in watterbiachl vor inni schreibn :-)) ober mit kaffee unstoassn ??? kemer bitte driber redn nomol :-))) hahahaha <3
happy birthday
Löööööööööwin!!!!
Alles Gute zi Deinem Geburtstag! Und jo aso bleiben wie Du bisch!
Bring do schon a Watterbiachl vorbei als Geschenk!☺
Feier lei recht, und trink af mi an Kaffee mit,(Kaffee???? naaaaaaa) alles liebe Gretie
Alles Gute zi Deinem Geburtstag! Und jo aso bleiben wie Du bisch!
Bring do schon a Watterbiachl vorbei als Geschenk!☺
Feier lei recht, und trink af mi an Kaffee mit,(Kaffee???? naaaaaaa) alles liebe Gretie
