72 Besucher, 42 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
evii
:)hoiii löwin, fa mir a olls olls guate!!!
07.08.2011 - 13:14:20  
@wunderschön
natürlich wurden sie gefunden.was dachtest du denn?wenn es doch so schön und sympatisch war.und noch was,der sommer wird länger als gedacht,denn es ist viel eis geschmolzen.
07.08.2011 - 11:31:57  
Muinele
Hoi Leit! Kennt es a Nochrichtnsischtem inbaun fiar di Community? Dass man isch z.B. an Watta ausmochn konn. Do im Geschtebuach weards schnell unibosichtlich. Danke!
07.08.2011 - 10:57:42  
*Babs*
Olls olls Guite a va mir Löwin und danke vi olls :-)... Tut guit sellcha Leit wie di kenn zi learn, wos öft mit wienig dorichtn, jemand in Tog zi rettn ... Winsch do viel schpass heint :-)) ... Und trink vi mi oans mit ... :-)
07.08.2011 - 10:42:28  
elfi S
hoi löwin wünschtwe olles olles gute zum geburtstog
07.08.2011 - 10:38:22  
fridoline*
olls olls guite nochträglich löwin,bleib gsund und viel glück und auf no goooooooooonz viele nette spiele mit dir
07.08.2011 - 10:26:29  
Nunele
.. jo hoi löwin.. olls,olls guate z.G. und weiter so brav bleiben :-) heint derfsch derfir a bissl länger ausbleiben ggg
07.08.2011 - 09:15:56  
gretie
ok überredet, richt her an hugo i kimm :-))))))))))))))))
07.08.2011 - 07:54:31  
Löwin
:-))))) na Gretie bisch du a liebes :-)) danke dir !!!! des wersch mir fost miassn in watterbiachl vor inni schreibn :-)) ober mit kaffee unstoassn ??? kemer bitte driber redn nomol :-))) hahahaha <3
07.08.2011 - 07:51:05  
happy birthday
Löööööööööwin!!!!

Alles Gute zi Deinem Geburtstag! Und jo aso bleiben wie Du bisch!
Bring do schon a Watterbiachl vorbei als Geschenk!☺
Feier lei recht, und trink af mi an Kaffee mit,(Kaffee???? naaaaaaa) alles liebe Gretie
07.08.2011 - 07:42:42  
1 2239