58 Besucher, 32 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
sigi
♠♣ hallo m@m ♠♣,
lebe glücklich, lebe heiter, lebe in Gesundheit weiter, lebe viele Jahre noch, lieber m@m, lebe hoch!
08.08.2011 - 12:54:48  
evii
:).....für m@m
Alles Gute zu deinem Geburtstag.
Viel Glück....(in der Liebe und beim Watten)...
Gesundheit und dass du immer so lieb und lustig bleibst
das wünsch isch dir vom ganzen herzen!!!
08.08.2011 - 12:14:27  
Löwin
mir fahln s erste mol di worte :-)))) danke in olle !!!!!!
07.08.2011 - 23:27:29  
Tata + Mama:-))))
Liabs Madl!
Dir zum Geburtstog liabe Löwin olles olles erdenklich Guate. Bleib so wia du bisch.
PS. a bisl mear folgn.....sel tatn mir ins holt wünschn :-)
07.08.2011 - 21:57:22  
alpina
olls guate Löwin zum gburtstag i wünsch:-))isch olm schoen mit diar.glg
07.08.2011 - 21:45:39  
ritti
""" Flupp "" Dies ist eine e-mail-Schnuppe! Sie soll Glück bringen. Also schliess ganz schnell die Augen und wünsch dir was! HAPPY BIRTHDAY

zum Geburtstag Löwin :-)))))
07.08.2011 - 20:21:10  
Löwin
i konn enk lei sogn : danke danke danke für die gonzn Glückwünsche :-) i frei mi wirklich ehrlich volle !! schian ischs ba enk do ,do konn man wirklich guat entsponnen :-) a wenn net ollm gewinnen muass :-)) a schians lochn schick enk no !!!!danke fir die schianen Spiele in olle :-)))))))))))))))))))))
07.08.2011 - 19:39:43  
helena
Löwin, a von mir die ollerbestn Glückwünsche zum Burzltog!!!
07.08.2011 - 18:55:28  
hexe2
schnurri , olles olles gute zu dienem geburtstag :-)))
feier schien
07.08.2011 - 18:48:06  
Bii
happy birthday
07.08.2011 - 14:56:52  
1 2239