18 Besucher, 0 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
brutal
na lei mehr brutal do af der seite! des isch a gästebuch und koan "ach mir sein jo so liab und nett miteinonder" -austausch! und zum kommentar mitn name "@ gewaltig": konn dir lei zuastimmen, ober isch olm lei es gleiche do! leider!!!!
sein holt de leit, de schust koane argumente finden, weil sie wissen, dass man recht hot!!
29.08.2011 - 20:44:06  
ajos
??
29.08.2011 - 12:19:36  
heimwerker
Hallo tarantel,

hoffe du hattest ein schönes wochenende, freu mich auf unser nächstes spiel :-)
29.08.2011 - 07:36:40  
alpina
danke dir ares w u,vallerie.a andres mol sicher.lg
29.08.2011 - 07:25:12  
ktm
hüttenmadl oder wia du hoasch...i wort af di!!
29.08.2011 - 00:48:36  
schotzl
mein schotzl bin enttäuscht,hon in gonzen tog gwortet.
28.08.2011 - 23:12:46  
zapfel
es hab se mol nia mehr olle do
28.08.2011 - 22:58:38  
Soley
Liebe Babs

Nächträglich alles alles gute zur Geburt deiner Tochter. Hoffe Du Bbs und das kleine seid gesund und muntern.

als liebe
Soley
28.08.2011 - 21:54:02  
simo
i suach di,wo bischn?
28.08.2011 - 21:33:27  
*Babs*
Danke ares w und valerie :-).. tut guit des zi hearn :-) ... gonz viel Danke va ins 2 :-) !!
27.08.2011 - 20:37:54  
1 2239