Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
Lotus
hobn do olle Geburtstog kop.donn gratuliere i in ollemit einen...hoch solln sie leben
evira
hallo michl !!! LEBE ! LIEBE ! LACHE ! AUF DIESER WEISE MACHE DEIN NEUES JAHR ZU EINEN FEST,DAS DICH DEIN LEBEN FEIERN LASST lg evira
mart
Hoii liabr schotz:♥-)), mecht dir lei an liabn gruaß schickn und dir a schean nomittog winschn. Vermiss di volle. Ciao Ciao und d. a. m.♥
schotzele
für meine liebe süsse mir ergänzn ins prächtig homm spass isch oanfoch schien mit dir a Tog ohne dir isch longweilig
angie*
Mecht mi bei ollen bedanken, die mir heit gratuliert hobn, is echt schean wenn ma soviele Glückwünsche entgegennehmen kann ....danke .....
