213 Besucher, 148 Spieler
Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
fridoline*
olls guite michl
17.09.2011 - 18:38:59  
jane
michl olles liebe und gute a von mir
17.09.2011 - 16:45:16  
Lotus
hobn do olle Geburtstog kop.donn gratuliere i in ollemit einen...hoch solln sie leben
17.09.2011 - 15:16:35  
alle 2 Antworten anzeigen
angie*
@Lotus: danke Lotus und ares
17.09.2011 - 16:46:38  
evira
hallo michl !!! LEBE ! LIEBE ! LACHE ! AUF DIESER WEISE MACHE DEIN NEUES JAHR ZU EINEN FEST,DAS DICH DEIN LEBEN FEIERN LASST lg evira
17.09.2011 - 14:00:59  
mart
Hoii liabr schotz:♥-)), mecht dir lei an liabn gruaß schickn und dir a schean nomittog winschn. Vermiss di volle. Ciao Ciao und d. a. m.♥
17.09.2011 - 13:13:59  
alle 2 Antworten anzeigen
mart
@tes: gm Schotz♥:-))volle liab von dir das mir zruggschriebn hosch, hon a groaße freid kop. War schean wenn mir ins heint lesn tatn.. Winsch dir an schean tog liabr Schotz♥:-))
18.09.2011 - 09:35:00  
angie*
HOi michl......olles liabe und guate zum Purzeltog...
17.09.2011 - 13:05:46  
simmi
michl löneberger alles alles gute zum geburtstag
lg simmi
17.09.2011 - 10:30:00  
alle 2 Antworten anzeigen
smile
@michl..........a lot of smiiles:))))))))))))))))))))))))))))) ........and have a lovely day!!
17.09.2011 - 13:59:40  
cecco
tvb
17.09.2011 - 03:12:41  
schotzele
für meine liebe süsse mir ergänzn ins prächtig homm spass isch oanfoch schien mit dir a Tog ohne dir isch longweilig
16.09.2011 - 20:34:45  
angie*
Mecht mi bei ollen bedanken, die mir heit gratuliert hobn, is echt schean wenn ma soviele Glückwünsche entgegennehmen kann ....danke .....
16.09.2011 - 20:31:32  
1 2239