Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
der Leihe
ma honni do epos verpasst oder wia oder gibs do wos zu gwinnon ban wattn und mir hot niamend bescheid gsog =(((( ondersch konn i mors nit erklern brum die spieler nit fear spieln und nor lei ummergstrittn weart. oder mochn des amend ols die highscores ? ma sem tat i die epor woll liaber weglossn. wos muants ?
männliche fee
@ leane. folls wieder amol lust af an nettn ratscher hosch, in mittig bin i wohrscheinlich wieder do. tat mi freien. glg
leandra
Hallo heihupfa wo bisch olleweil??Sig di nimmer do bam watten.Geats dir und Bijou guet??Würde mich freuen was von dir zu lesen. Liebe Grüße Leandra
kuschelbär
Hallo liebe Andrea aus Brixen. Da ich fälschlicherweise deine nr. gelöscht hab, bitte ich dich dich bei mir zu melden mittels sms, so kann ich wieder mit dir in kontakt treten lg
forsthaus
hallo försterin....suach di schun seit a poor tog...sog, wenn bischn denn wieder amol do???? ..s forsthaus isch so laar ohne di ;-))
vronii
hallo bauer2 würde es dir heute abend passen ein spiel zu machen so gegen 20uhr? würde mich freuen liebes bussi melde dich
*Kiwi*
Das Leben ist oft ein hektisches Tun,
lasst Eure Gedanken beim Watten ein wenig ruh'n.
Lasst schöne Erinnerungen an Euch vorüberziehen,
um so dem Alltag ein bisschen zu entfliehen.
♥♥♥♥
lasst Eure Gedanken beim Watten ein wenig ruh'n.
Lasst schöne Erinnerungen an Euch vorüberziehen,
um so dem Alltag ein bisschen zu entfliehen.
♥♥♥♥
...chen
i hon wol de woch olm pech oder mir stelln ins aus hob die a pormol gsuicht haint a 2x :-))) na schun öfter
wollt dir lei sogn morgn bin i nit do bin auf der hüttn
lg ....
wollt dir lei sogn morgn bin i nit do bin auf der hüttn
lg ....
Lui
Dolomit u. Rucksock wenn es schun nebenanonder sitzt nor mochts es net so auffällig - ban 1 entscheidenden spiel wirf i in herz unter aus u. Dolomit sticht mitn ochll unter - rechtn - 1 stich - ban nächstn spieli wirft mein partner in herz ober aus u rucksock tuat in ochl obo eini In rechtn wohlgemerkt ban 1 stich- hobs ober trotzdem verlorn . Muas enk sogn des verholtn isch entweder feig oder es seits 2 dei van wattn koane ohnung hobn.
alle 11 Antworten anzeigen
willi88
@flex92: im foll dass jemand 2 blinde und in guatn hot,hoffi dass er net in erstn blindn glei wirft,weil hem hot er koan ohnung fan wattn,müllo:2-4-5..
i bin a volle gegn de leit wosn moanen sie miasn die schlaun spieln und zu zwoat spieln..obbo de gibs nunmol,und wia schun erwehnt wortn isch,gegn de heito isch nix zu mochn... LEIDO lg an olle ehrlichn watto
i bin a volle gegn de leit wosn moanen sie miasn die schlaun spieln und zu zwoat spieln..obbo de gibs nunmol,und wia schun erwehnt wortn isch,gegn de heito isch nix zu mochn... LEIDO lg an olle ehrlichn watto
