Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
garfield
Gratuliere Stefan! Obr ins isch des olm schun klor gwesn: dr Stefan schofft des mit links!
angie*
Einer ?lichen Glückwunsch an unsern Stefan.... und danke für die tolle Seite do, i hoff i hab amol de Ehre mit dir zu spieln
Stefan P.
Hallo, Danke ben* Und Danke Lukas W., wos für a Ehre af dr Startseite zu erscheinen :) lg
ben*
Hallo Stefan, herzlichen Glückwunsch zum erfogreichen Abschluss des Studiums.
Tanja
Hallo i hatt lei o frog, woas gemand wia ma soack`n koann in internet,weil wattn koan i nit soa guat.DANKE
www.watten.org
Hallo stefan und lukas es seit super danke dass es watten.org gmocht hop.vergeldsgott!!!!!!!!
