Pinnwand
Neuen Eintrag schreiben
1
2239
Hengst
mecht nuamol nochfrogn wegn der laarn seit wos ollm kimmp wenn zu viele leit drinnnen sein...isch des lei pa mir odr wia??sich koan chatt und koane spiele olls ondre geat ...bitte helftmer ..danke und Bravo fir der tolln seit enk 2..lg
greta*
hoi, griastenk, hon am somstog obend gspielt. Herz 10er wor ungsog, und der sell isch mitn schell unter gstochen worden. ??? Muss irgand a fehler sein.
Sischt echt a super Seite.
Lg und danke greta*
Sischt echt a super Seite.
Lg und danke greta*
Conny74
grod gsegen doss a admin meinen & anderen "spam" glöscht hot. verständlich, ober irgendwie a schod.
anregung....wars meglich so eppes wia a "spielwiese" fuer registrierte zu schoffn? also a seit, wo man quasi frei spammen derf, wos net direkt mit der watt-seit zommhäng? logisch unter einholtung gewisser regln? war denki echt a bereicherung, und tat woll a net soffl traffic verursochn.
bitte danke & sorry nuamol fuers "missbrauchen" vom gästebuach
anregung....wars meglich so eppes wia a "spielwiese" fuer registrierte zu schoffn? also a seit, wo man quasi frei spammen derf, wos net direkt mit der watt-seit zommhäng? logisch unter einholtung gewisser regln? war denki echt a bereicherung, und tat woll a net soffl traffic verursochn.
bitte danke & sorry nuamol fuers "missbrauchen" vom gästebuach
hoi
Hoi, super soch hobs mit der seitn do gmocht!! Wos nou pearig war wenns a app fürn android market oder appstore gabet mit dem men watten kannt!!??
Stefan und Lukas | watten.org
Hallo, wir haben heute nacht wieder ein paar neue Funktionen bereitgestellt.
Nähere Infos erfahrt ihr in den News auf der rechten Seite.
Viel Spaß weiterhin!
Lg
Nähere Infos erfahrt ihr in den News auf der rechten Seite.
Viel Spaß weiterhin!
Lg
Stefan P.
@skywalk:
Das liegt daran, da du nicht die aktuellste Version des Browsers installiert hast. Aktualisiere deinen Safari und dann geht es.
lg
Stefan
Das liegt daran, da du nicht die aktuellste Version des Browsers installiert hast. Aktualisiere deinen Safari und dann geht es.
lg
Stefan
